.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علیخانی: به برخی کارهای دولت مشکوکم

نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم گفت: من به کارهای دولت مشکوکم و زمزمه‌هایی هم می‌شنوم مبنی بر اینكه نکند خدایی ناکرده برخی از آنها عمدی باشد. چراکه بانک مرکزی هر روز یک بخشنامه جدید اعلام می‌کند با این وضع باید منتظر روزی باشیم که دلار به بیش از این قیمت فعلی برسد. در واقع این تحفه‌ای است که دولت با برخی بی‌سیاستی و بی برنامگی‌هایش نصیب ما کرده است.

به گزارش شمال نیوز قدرت اله علیخانی نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در گفت‌و‌گو با ایلنا تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور در رسانه ملی به قدری پر اشکال بود که پیش از همه صدای اصولگرایان و به ویژه حامیان سابق وی را در آورد.

وی ضمن ابراز تاسف از سخنان احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در زمان دولت نهم و دهم شاهد برخی اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی هستیم، می‌بینیم که رئیس جمهور به راحتی مدعی می‌شود که دولت من پاک‌ترین دولت است در حالیکه من یکسال پیش در مجلس نیز گفتم این دولت از نظر مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده در حد متوسط هم نیست چه برسد كه به عنوان یكی از بهترین‌ها باشد.

علیخانی ادامه داد: باید از آقای احمدی‌نژاد پرسید دادگاه فساد مالی و بیمه مربوط به کدام دولت دست؟ علاوه بر این پرونده‌های بسیاری نیز از سوی مجلس به قوه قضاییه ارجاع داده شد که ظاهرا هنوز به جریان نیفتاده‌اند.

وی افزود: احمدی‌نژاد حتی اظهارات پورمحمدی مبنی بر اینکه پرونده‌هایی وجود دارند که بنابر مصلحت هنوز رسیدگی نشده را نادیده می‌گیرد و صحبت از پاک بودن دولت خود می‌کند در حالیکه دولتی که درآمد هفت سال آن بیش از درآمد کلیه دولت‌های پیش و پس از انقلاب بوده است چگونه می‌تواند ادعا کند که به بهترین وجه وظیفه خود را انجام داده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به اظهارات احمدی‌نژاد در مورد پایان عمر دولت، گفت: در این مورد نیز نباید فراموش کرد که کشور قانون و صاحب دارد البته اگر چه ریاست شیرین است اما گویا آقای احمدی‌نژاد گمان کرده که اینجا نیز روسیه است در حالیکه اینجا جمهوری اسلامی است و چنین اظهاراتی اهانت به همه مردم محسوب می‌شود.

علیخانی افزود: البته در این مدت گله‌های زیادی نیز به صدا و سیما وارد شد که نباید با ایجاد چنین گفت‌و‌گوهایی زمینه تبلیغات انتخاباتی را به راه انداخت.

وی ضمن ابراز نگرانی از آینده نه چندان طولانی دولت دهم یادآور شد: اخیرا آقای احمدی‌نژاد اعلام می‌کند فشارهای دشمن و تحریم‌ها تاثیر زیادی بر شرایط کشور گذاشته است اما باید از وی پرسید که آقای رئیس جمهور مگر شما نبودید که بار‌ها گفتید قطعنامه‌های علیه ایران چیزی جز کاغذ پاره نیست.

نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم با بیان اینکه مشکلات امروز در دولت‌های سازندگی و اصلاحات وجود نداشت، گفت:  آقای احمدی‌نژاد کار را به جایی رسانده که امروز حتی اسرائیل نیز به خود جرات می‌دهد که ما را تهدید به حمله نظامی کند كه باید بگویم با این كار اسرائیل به مرگ خود نزدیكتر می‌شود.

وی ادامه داد: من به کارهای دولت مشکوکم و زمزمه‌هایی هم می‌شنوم مبنی بر اینكه نکند خدایی ناکرده برخی از آنها عمدی باشد. چراکه بانک مرکزی هر روز یک بخشنامه جدید اعلام می‌کند با این وضع باید منتظر روزی باشیم که دلار به بیش از این قیمت فعلی برسد. در واقع این تحفه‌ای است که دولت با برخی بی‌سیاستی و بی برنامگی‌هایش نصیب ما کرده است.

علیخانی در ادامه با اشاره به واکنش‌ها به حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: یک عده فرصت طلب به دلیل اینکه خود از پایگاه اجتماعی بالایی برخوردار نیستند، می‌ترسند با توجه به مقبولیت اصلاح طلبان در جامعه با حضور آن‌ها میدانی برای رقیب مقابل باقی نماند برای همین در اظهارات ضد و نقیض بار‌ها موضع خود را نسبت به حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی تغییر می‌دهند.

وی با تاکید براینکه اصولگرایان دچار نوعی افسردگی شده‌اند، تصریح کرد: عده‌ای از آن‌ها گمان می‌کنند با وارد کردن هجمه به اصلاح طلبان وضعیتشان بهتر می‌شود و در اصل بقای خود را در ناسزا گفتن به جریان اصلاحات و بعضا اصولگرایان سنتی می‌دانند اما باید به آن‌ها گفت شما اگر ایمان دارید که اصلاحات تمام شده و دیگر پایگاهی ندارد چه نگرانی دارید که هم اکنون چنین هجمه‌هایی به آن وارد می‌کنید اصلاح طلبان به قانون اساسی و آرمان‌های امام و رهبری راه امام پایبند بوده و هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.